2011. november 4., péntek

A nagy Elhatározások ideje...

A korábbi írásomban már kellőképpen vázoltam, hogy mennyire nem az "esetem" az MLM ....Szponzorom apró lépésekben kezdett el terelgetni - és akitől igencsak van mit tanulnom még a pozitív gondolkodás területén -. Nézzem meg ezt pl:Vadászok és kertészek , meg azt Hogyan lépj túl félelmeiden...  aztán meg Nem ismerek annyi embert, nem nekem való az MLM.. és igy tovább. Egyre több és több információhoz jutottam, egyre inkább éreztem, hogy jó irányba indultam el, csak meg kell szabadulni a félelmeimtől, és a kitűzött célt kell mindig szem előtt tartani.
Ugye nem is olyan nehéz?.... Mondják a nagyok! Pedig dehogynem... annyira más, mint amit eddig tettem csináltam... Hm...  Nem hátrálunk meg, de nem ám!

Nem akarom tovább ezt......

Na ezzel  meg is volnánk!  Szépen néztem minden este az online képzéseket - egyébként egyre jobban élvezem mér ezeket! - próbáltam megérteni a nagyokat.... Aztán jött az első BUMMM! Lurdy Ház, szombat, élő prezentáció, nagy tömegben, cégtulajdonossal...  Persze rögtön óvatos nemet mondtam... hát ez az otthon végezhető munka?  Ez volt a rossz, a régi beidegződés!!!! Majd jött az ELHATÁROZÁS: akarsz pénzt keresni vagy nem? Akarod tudni, hogy a nagyok hogy csinálják vagy nem? Előttem a kitűzött cél... a válasz Igenre módosult. És nem bántam meg, nagyon jó volt!... Íme egy kis bemutató a feelingből:  A Nagy Buli .. részletek
Lehet, hogy mégis jól döntöttem???? 

1 megjegyzés: