2011. november 1., kedd

Gondolkodjunk együtt....

Ahogy az előző blog bejegyzést ismételten elolvastam, rá kellett jönnöm, hogy egy csomó dologról még nem is beszéltem... Mi késztetett igazán, hogy szinte gondolkodás nélkül belevágjak ebbe a network marketinges munkába? Azonkívül, hogy elfogott az az érzés, hogy ezt kell tennem, ez a kiút ..??.  


Egy csomó minden szólt ellene, pl. nem bírom az 'agymosást', minden hónapban újra- és újra ki kell fizetni x összeget, hogy egy minimális jutalékhoz juss, folyamatosan nyüstölni embereket, hogy lépjenek be... hát ez nem nekem való!!!!!!! Nem vagyok szószátyár, nem tudok rádumálni embereket olyanra, amiben én sem hiszek, úgyhogy bele se kezdtem egyikbe sem. 
De a Talk Fusionnal valahogy más volt... Már egy jó ideje tudom, érzem, változtatnom kellene, elég volt a taposómalomból. Hiába van vállalkozásom, nem vagyok egy 'minden nehézségből hasznot húzó' típusú vállalkozó. A két évvel ezelőtt bekövetkezett válságig sokat dolgoztam, de végül is egy tisztességes élet minőséget tudtam teremteni. Ma már azonban csak a munka és egyre nehezebbé vált a mindennapi élet.... Tudom, hogy nagyon sokan vagyunk így, nem is panaszképpen írom. Azt is fel kellett ismernem, hogy többet már nem nagyon tudok vállalni...



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt az írást. Nekem külön örömet okoz amikor ezeket a sorokat olvasom.

    Csak így tovább.
    skami53

    VálaszTörlés